25 حقیقت عجیب تبلیغاتی

25 حقیقیت هدایا

حقایق عجیب هدایای تبلیغاتی

استفاده از هدایای تبلیغاتی در دنیا، آمارهای عجیب (ولی واقعی) رو ایجاد کرده که بیست و پنج حقیقت رو در ادامه آوردیم.

1- بین 8 تا 10 مصرف کننده، 1 الی 10 محصول تبلیغاتی دارند.

2- 53 درصد از این افراد حداقل یک بار در هفته از یک محصول تبلیغاتی استفاده میکنند.

3- 6 تا 10 نفر از آنها محصولات تبلیغاتی را تا دو سال را نگه میدارند.

4- تنها یک نفر از پنج نفر، محصول تبلیغاتی که نمی خواهد را دور می اندازد.

5- 55 درصد از افراد، قبل از دریافت محصول تبلیغاتی، با تبیلغ کننده کاری نداشتند. 85 درصد از افراد، پس از دریافت محصول تبلیغاتی، با تبلیغ کننده معامله کردند.

6- با اختلاف نزدیک به شش هزار، تاثیر کیف ها بیشتر از هر محصول تبلیغاتی دیگری در ایالات متحده است.

7- 31 درصد از مصرف کنندگان ایالات متحده یک کیف تبلیغاتی دارند.

8- با 0/1 درصد، کیف همراه با نوشت افزار، پایین ترین هزینه را در میان محصولات تبلیغاتی دیگر در ایالات متحده دارند.

9- اولین محصول تبلیغاتی شناخته شده – دکمه های یادبود – به سال 1789 زمانی که جورج واشنگتن به ریاست جمهوری برگزیده شد بر میگردد.

10- 53 درصد اوقات، محصولات تبلیغاتی تاثیر مورد تبلیغ کننده را میگذارند.

11- 48 درصد از مصرف کنندگان دوست دارند محصولات تبلیغاتی بیشتری دریافت کنند.

12- مصرف کنندگان، محصولات تبلیغاتی را به طور متوسط ​​6/6 ماه استفاده میکنند.

13- 69 درصد از مصرف کنندگان، در صورتی که یک محصول تبلیغاتی را مفید تلقی کنند، آن را انتخاب میکنند.

14- 63 درصد از مصرف کنندگان، از محصولات تبلیغاتی که دیگر مایل به نگه داری آنها نیستند میگذرند.

15- 89درصد از مصرف کنندگان می توانند تبلیغ کنندۀ محصول تبلیغاتی که طی دو سال گذشته دریافت کرده اند را به یاد بیاورند.

16- 91 درصد از مصرف کنندگان، حداقل یک در آشپزخانه، 74 درصد حداقل یک محصول تبلیغاتی در فضای کاری، 55 درصد حداقل یک محصول تبلیغاتی در اتاق خواب خود دارند.

17- 77 درصد از مصرف کنندگان می گویند سودمندی یک هدایای تبلیغاتی اولین دلیل شان برای نگهداری از آن است؛ محصولات سلامت و ایمنی، محصولات کامپیوتری و نوشت افزار ها به عنوان مفیدترین محصولات تبلیغاتی رتبه بندی شده اند.

18- پنج خریدار برتر محصولات تبلیغاتی، از حرفه های آموزشی، امور مالی، غیر انتفاعی، بهداشت و درمان، و ساخت و ساز میباشند.

19- محصولات تبلیغاتی پوشیدنی، بالاترین رتبه را دارند و به دنبال آن، نوشت افزارها، کیف، تقویم و بطری یا لیوان قرار دارند.

20- اولین نمایشگاه محصول تبلیغاتی در سال 1914 برگزار شد – 32 غرفه دار در آن زمان وجود داشت.

21- زنان بیشتر به کیف، نوشت افزار و تقویم علاقه دارند، در حالی که مردان بیشتر به پیراهن و کلاه تمایل دارند.

22- مالکیت لباسها لوگو دار در غرب میانه ایالات متحده بیشتر از هر جای دیگری است و 15 درصد از افراد یک آیتم تبلیغاتی لوگو دارد دارند.

23- به خصوص تاثیر لیوان لوگو دار، موثر تر از تبلیغات رادیو و تلویزیون است؛ 57 درصد از افراد قادر بودند نام تبلیغ کننده که بر روی یک لیوان بود را به یاد بیاورند، که این میزان برای رادیو 32 درصد و برای تلویزیون 28 درصد است.

24- همراه کردن یک هدایای تبلیغاتی با تبلیغات رسانه ای دیگر، تاثیر دیگر رسانه ها را تا 44 درصد افزایش میدهد.

25- محصولات تبلیغاتی تا 500 درصد بیشتر از یک نامه درخواست تجدید نظر به تنهایی، مشتریان راضی را ترغیب میکند.

ارایه شده توسط سایت بازرگانی دشتبان

فروشگاه دیجی تحریر

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *