سایت فروش هدایای تبلیغاتی بازرگانی دشتبان

هدایای تبلیغاتی خاص,خلاقانه,ارزان,یک هدیه

هدایای تبلیغاتی بازرگانی دشتبان

واردات و فروش هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی دشتبان با/معرفی خلاقانه یک هدیه برند/های خاص و ارزان ” کینگ پن ” و ” النترا “,دارای بیست/سال سابقه میباشد. خدماتمان به‌مدد تخصص، تجربه و/استفاده تکنولوژی برتر دنیا آغاز/شد. رمز پیشرفت و بلوغمان همکاری برترین برندهای/ داخلی و بین‌المللی نهفته. کامل/بودن همراه به‌روز/بودن، دلیل مرجعیت بازرگانی دشتبان بوده است.
تعهدمان/دانستن مشتریان به‌/عنوان شریک تجاری و معادل/دانستن/فروش و/آغاز راه/و نه پایان معامله/هست. فراهم نمودن بهینه‌ترین محصولات, همواره مورد توجه این/گروه بوده. حوزه/فعالیت این،گروه، برنامه‌ریزی و اجرای پکیج‌های و تامین هدایای سمینارها, همایش‌ها, کنفرانس‌ها و مهمان‌های ویژه میباشد.

فروش هدایای تبلیغاتی نفیس, ارزان، خاص و خلاقانه، فعالیت/همیشگیمان هست. واردات، ارائه/و/فروش جدیدترین‌ها به‌مشتریان،/به‌عنوان/ سرمشق گروه قرار/گرفته. داشتن بانک داده کامل معتبرترین برندها، تمایزمان میباشد. اعتقادمان کمک/پیرامون توسعه سهم بازار و همیشگیست.

انواع هدایای تبلیغاتی بازرگانی دشتبان

انواع محصولات/ما/شامل هدایای ست, خودکار فلزی, خودکار پلاستیکی, خودنویس, روان‌ نویس, جاکارتی, جاکلیدی, ساعت رومیزی, ساعت مچی, پاور بانک, فلش مموری, اسپیکر, ماشین حساب, چراغ مطالعه, چراغ قوه, فانوس, کیف اداری, کیف پول، دفتر یادداشت, کيف سمیناری, جعبه هدایا, کمربند, جاقلمی, فندک, ابزار, بازی فکری, ذره‌بین و …میشود.

بازرگانی دشتبان,هدایای تبلیغاتی دشتبان

برند کینگ پن و النترا | بازرگانی دشتبان

نمایندگی هدایای تبلیغاتی برند کینگ پن و النترا /توسط بازرگانی دشتبان پایه‌ریزی و عرضه/شده و/به‌واقع، واردکننده و نمایندگی رسمی برند کینگ پن و النترا, دشتبان میباشد. وجه/متمایز محصولات کینگ پن و النترا, رعایت قوانین ارگونومی، کاربرد آسان و ظاهر منحصر‌به‌فردش میباشد. از/طرح/تا تحویل پروژه‌ها/در بازرگانی دشتبان اجرا میشود.

ماهیت هدیه

هدیه یعنی تحفه و ارمغان و آنچه به‌رسم تحبیب و بزرگداشت فردی فرستاده میشود. توسعه بازاریابی سبب شد صاحبان کسب و کار در/دستیابی سهم/بیشتر بازار، برندشونُ معرفی/کنند.
انواع مدل‌های هدایای تبلیغاتی بازرگانی دشتبان باهدف تبلیغات به‌همراه لوگو و/نام شرکت‌ها، طراحی/و/تولید میشود. مزایای به‌کارگیریشان موارد ذیل است:

– بازاریابی و تبلیغ
– /معرفی لوگو و  برند
– ثبت لوگو يا شعار تجاری
– ایجاد/روابط شخصیتی و احساسی
– سمپلینگ کالا

درواقع،کاربرد این/محصولات, روش/نوین تبلیغات محسوب میشود. این،محصولات، یادگاری‌هایی هستند/كه حک‌کننده نشان تجاریتان درذهن مشتریان/هستند. بایدتوجه/داشت انتخاب صحیح و خلاقانه نوع و طرح وهمچنین/ارتباط‌/با کسب و کارتان بسیار/مهم هست. برپایه تحقیقات، شركت‌هایی كه هدیه میدهند به‌نسبت سایر شرکت‌ها،دارای شانسی دو برابر برای/ایجاد/ارتباط‌/با/ مشتریان هستند.

بازرگانی دشتبان,هدایای تبلیغاتی دشتبان

تاریخچه هدایای تبلیغاتی, ظهور و توسعه

مرور تاریخچه

بایدعنوان/گرد اولین هدیه درایالات/متحده/امریکا داده/شد، قدمتش به انتخابات جورج واشنگتن 1789 برمیگردد.اوایل/قرن 19 تقویمهایی به‌عموم/مردم هدیه شد..

جاسپر میک،یک چاپگر تولید/نمود و توانست فروشگاه محلی/رو متقاعد کند/تا /تامین بگهای خود/، ساک‌های تبلیغی اون فروشگاه رو/استفاده کند.

درسال/ 1904، 12 تولیدکننده اولین،بار مورداستفاده صنعت تجارت قرار/گرفت. این/شرکتها هم/اکنون/به‌عنوان تولیدکننده، درانجمن بین/المللی یاPPAI،(اکنون/دارای 10,000 اعضای جهانی شناخته/شده عضویت/دارند). PPAI نشان/دهنده صنعت تبلیغات ست/که/شامل/حدود 22,000 توزیع‌/کننده و/حدود 4,800 تولیدکننده میباشد.

اضافه/شدن/شرکتهای انگلستان و ایرلند رسماً اواخر 1950 این/صنعتُ بسیار/پیچیده‌تر کرد. انفجار واقعی رشد/صنعت به‌سال 1970 اتفاق/افتاد. درآن/زمان دربسیاری شرکت/های بزرگ/و خاص هدایای تبلیغاتی خلاقانه به‌کار/گرفته/شد. منافع به‌دست‌آمده‌از/ترویج و تبلیغ هویت سازمانی،برند یا/محصولشان به‌وسیله همین هدایاکه/دارای آرم و اطلاعات کسب و کار شان/بود، تبلیغ شد.

درسال 1990خدمات جدیدی براي/تولیدکنندگان پدید آمد. دهه نود، مقوله کاتالوگ گروهی به‌معنای اضافه کردن کاتالوگ منحصربه‌فرد یک/گروه/یاشرکت تجاری توسط/شرکت.های تولید/و/توزیع‌کننده هدیه تبلیغاتی ایجاد/شد. عضو/یک کاتالوگ گروهی/بودن میتوانست شرایط خريدُ بهبود بخشیده و شبکه‌ کمپانی/های توزیع‌کننده همکار و دیگرخدمات پشتیبانیو به‌عموم معرفی/کند.همچنین/ارائه کالای تخفیفدار روش/شرکتهای تولیدوتوزیع‌کنندشان بود.

اهدا درفصل پاییز و/حدود کریسمس براساس رسم هدیه دادن/درغرب، بسیار/برجسته شد و/به‌طور قابل/توجهی/اوایل/سال 1990 دربریتانیا، هدیه دادن/کریسمس حتی/درذهن اشخاص معمولی جنبه فرهنگی پیدا کرد. هماکنون در/حمایت/ترویج برند، محصولات و رویدادها/استفاده هدایای تبلیغاتی طی/سال به‌صورت سالانه، ماهانه و روزانه و خلاقانه درغرب رواج دارد./اوایل/قرن/21 /نقش کاتالوگ درفروش کالاها نقش/ موثرتری یافت، به‌نحویکه کاتالوگها میتوانند/ به‌طور/کامل، نشان‌دهنده طیف گسترده‌ محصولات بازار باشند. در/سال 2007، به‌جای ارسال نامه‌های پستی (قبل/آن رواج داشت)،کاتالوگ برا/ی/لیست مشتریان هدف(بالقوه) ارسال شد.

تا اینجا، تاریخچه/را, مرور نمودیم.

هم/اکنون/

هدایای تبلیغاتی/، هم/اکنون/به‌عنوان موثرترین/روش خاص تبلیغات جهان شناخته میشود.

/در/سال/ 2004،راه تجارت هدایای تبلیغاتی وارد کسب و کار اینترنتی و سفارش آنلاین شد.

 

9روش به/کارگیری کارآمد هدایای تبلیغاتی در/ کسب و کار

توانایی/هدایای تبلیغاتی/ درجذب مشتریهای جدید،/افزایش آگاهی پیرامون/برند و نهایتاً رشد کسب و کار بینظیر میباشد.

همه/میدانیم ” کسب/درآمد/، مستلزم خرج/هزینه است” اینطور/نیست؟ اما/این/پول/ باید/بر/ای/چه چیزی خرج شود؟

بله درسته هدایای تبلیغاتی/, یکراه اثبات/شده و اقتصادی بهینه/برا//ی بازاریابی شرکتتان میان تعداد بسیار/زیادی مخاطبان/هست. به‌نظر کارآمد میرسد/،/اینطور/نیست/؟

اگر ایده هدایای تبلیغاتی ارزان برایتان تازگی دارد، طبیعیست/ابتدا شک/و/تردید داشته/باشید. علیرغم/این/که ممکنه ترس داشته/باشید،من شدیدا اصرار دارم ادامه دهید و کشف کنید هدایای تبلیغاتی/تا/چه اندازه میتونند خلاقیت شرکتتونُ زیاد کنند.

1- امکان برقراری ارتباطات جدید

قانون عمل متقابل: ببخش،تادریافت کنی.

اغلب اوقات،دادن هدیه, این/احساسُ دراو/ایجاد/میکنه باید به‌جبران مهربانیتان کاری انجام/دهد. هدیه /دادن، به‌/احتمال زیاد ترغیبش خواهدکرد معامله/کنه.

L.J. Market Research (ارزیابی بازار ال جی) طی/مطالعه‌ای،دریافت 52٪ شرکتکنندگان دریافتکننده هدایا//نهایتاً وارد معامله/شدند. مابقی 48% شرکت کنندگان اعلام کرده/اند /به‌احتمال زیاد درآینده معامله/خواهند/کرد.

دادن هدایای تبلیغاتی///،/راه بسیار/موثر بر//ای/شروع  گفتگوی خلاقانه احتمالیست. اینکار یاریتان میکند “یخ/طرف مقابل شکسته/شود” و باهاش وارد گفتگو شوید، و چون/بهش هدیه/ای داده/اید، به‌احتمال/بیشتری شنیدارتان خواهد/شد.

2- جلب توجه

“هی، هی! منو ببین!”

همۀ کسب و کار /ها دوست/دارند غرفه/شان درنمایشگاهها، جای سوزن انداختن نداشته/باشد و/همه توجهها معطوف‌به/برند و شرکتشان باشد، درسته؟ خب هدایای تبلیغاتی/ روشی خاص /بر/ا/ی/جلب توجه کردنه!

در زمینه بازاریابی، هیچ/کلمه/ای قدرتمندتر به‌/نسبت/کلمه “رایگان” نیست، پس/چرا محصولات رایگان هدیه ندهیم؟ تا/الان فهمیدید هدیه تاچه/حد درایجاد ارتباط کمک/میکنند، اما/باید بدانید آنها/میتوانند کاری/کنند/مردم خودشان به‌سمتتان بیایند!

غرفه تان درنمایشگاه، دردرسترس/همه نیست، پس/چکار باید/کرد/تامردم طرف دیگر نمایشگاه ازوجودتان باخبر شوند؟

راحته، هدیه براشون بفرستید!

دریافتکنندگان هدایای تبلیغاتیتان  به‌احتمال/زیاد سراسر نمایشگاه به‌دنبالتان خواند گشت، افراددیگر ممکنه ببینیدشون. و احتمالا چنین گفت و گویی بینشان صورت خواهدگرفت:

“- تیشرت ُ ازکجا گرفتید؟

“- [شرکتتان ] داشت این/تیشرتها ُ بین/افراد پخش میکرد؟ اتفاقا من/هم دارم دنبال غرفه شان میگردم!”

“- ای بابا خودکارم گم شد. اِ چه خوب، این/غرفه داره خودکار [شرکتتان] هدیه میده!”

برای/اثبات این/ادعا،شرکت Exhibit Surveys طی/انجام/مطالعه/یافت غرفههای ارایه/دهنده هدیه درنمایشگاههای تجاری، 176٪ /افزایش فروش/دارند.

3-مدت/زمان خیلی/طولانیتری جلوی چشم خواهند/بود

به‌طورکلی تبلیغات سنتی و متعارف فقط بر/ا/ی//دوره زمانی مشخصی وجود/دارند. آگهیهای تلویزیونی فقط/برای چند هفته نشان داده/میشوند، تبلیغتان فقط چندماه/بر تابلوهای تبلیغ میماند، و غیره. هدایای شکل منحصربه‌فرد تبلیغاتی هستند/و/به‌طور بالقوه میتوانند/برای مدت/زمان نامحدودی تبلیغ برندتونو ادامه دهند.

هدایای تبلیغاتی به‌طورکلی/شامل چه/چیزهای ارزان و خلاقانه میشوند: دفترچه یادداشت، خودکار/، تیشرت، جاکلیدی و غیره. این/کالاها بزرگ/یا گران نیستند؛ ولی، بسیار/مفید/هستند. این،کالاها به‌راحتی میتوانند/درزندگی روزمره استفاده/شوند و/بدین/ترتیب/برای مدت/طولانی/درمعرض/دیدقرارداد.

اما/قسمت خوب ماجرا هنوز مانده.

33% این/افراد، هدیه تبلیغاتی ُ همراه داشتند!

وقتی زمان/نمایش آگهی درتلویزیون/یا روزنامه به‌پایان /میرسد/،/ بازده آگهی هم/متوقف/میشود. اما/بازده هدایای تبلیغاتی هرگز متوقف نمیشود، زیرا یک هدیه به‌طور مداوم استفاده/ویا بینشان دست‌به‌دست میشوند. و هزینه نهاییش به‌مراتب ارزن /است/.//

4-افزایش به‌رسمیت شناخته/شدن برند

تکرار، تکرار، تکرار!

برای/رسمیت بخشیدن برند باید/دائما/درمعرض دید/قراربگیرید. تکرار دیدن چیزی، آنهم بارها و بارها، اغلب بهترین راهها/برای به‌یاد سپردن اونچیزه، و اینجا/کار شروع میشود.

اگر مشتریان اسم/شرکت/تان صدها و/حتی هزاران/بار شنیده و/یا دیده باشند،/به‌احتمال/زیاد بهتر به‌خاطرشان خواهند/داشت. هدایای تبلیغاتی قادره برندتان/رو به‌صورت خلاقانه روزانه، ساعتی وحتی دقیقه‌به‌دقیقه/درمعرض دیدقرار/دهد.

بر اساس Schreber & Associate ( شرایبر و همکاران )، 39% افرادی دریافت/کننده هدایای تبلیغاتی طی/6/ماه گذشته، نام/شرکت مربوطه، به‌یادشون/میمونه.

5-نمایش برند،/حتی بیشتر/از قبل

فراتراز دیدتان.

آیا روشهای تبلیغات سنتی، برندتونرو به‌اندازه کافی/درمعرض دیدقرارمیده؟

هدایای تبلیغاتی دراینجا به‌کمکتان میآیند!

هدایای تبلیغاتی توانایی عجیبی دررسیدن‌به/مخاطبان، بسیار/فراتر/از/ مرزهای هدفتان/دارند. بارزترین نمونه یک هدیه خودکار و تیشرت هست.

تیشرت: تیشرتها می/توانند/ تابلوهای تبلیغ زنده و متحرکتان باشند و فرد تیشرت پوش میتونه برندتان /رو دردید صدها وحتی/ هزاران/نفرمردم قراربده.

نکته :

به‌طور/کلی 30٪ فروش کل هدیه تبلیغاتی به‌وسیله تیشرت انجام میشه (موسسه Advertising Specialty)

خودکار: مردم/دائما مشغول یادداشت برداری، نوشتن لیست/خرید /و/یا نوشتن گزارشند، اما/مهمتر/اینکه/مردم خودکارشونو غرض هم/میدهند. باعث میشود خودکار حاوی اسم/برند/شما  رویش چاپ شده،طی چرخه زندگی/خود، بین/تعداد بیشمار/افراد دست‌به‌دست شود.

6-ارائه تصویری مطلوب

به/شهرت/رسیدن برند میتواند/گاهی اوقات/خیلی طول/بکشد. بهتر نیست هدایای تبلیغاتی, این/زمانُ کاهش بده؟ 71%/افراد شرکتکننده در پژوهش انجام/شده دانشگاه ایالتی لوئیزیانا، نام/کمپانی هدیه دهنده  کالا به‌یادشون/موند. مطمئن میگویم تصور مطلوب اینشرکت در/ذهن این/افراد/نقش بسته، آن/هم فقط/به‌دلیل حسن نیت آنها بوده.

میتوان به‌منظور پاداش دادن/برای تحقق اهداف، دستاوردها/یا صرفا سختکوشی کارکنان، بهشون هدیه داد. بدین/ترتیب به‌احتمال/خیلی/زیاد، کارمندان/به‌دلیل/احساس قدردانی به‌خاطر/دریافت هدیه, مثل قبلو/یا/حتی بیشتر/از/قبل کار/خواهند/کرد.

7-  هدیه دادن/ هدیه

این …برای/من مفید/بود، پس میخوام بدمش بهتون!

/به‌طورکلی/ هدیه کسیو به‌دیگری دادن، خوشایند نیست. اما/این موضوع درمورد هدیه صدق نمیکند. اگر هدیه تبلیغاتی شما/به‌دیگری هدیه بشه، باید/خوشحال شوید!

مردم/خیلی چیزها به‌اشتراک میگذارند. داستان و احساسات و چیزهای دیگر. معمولا پیش میآید دریافت.کنندگان هدایای تبلیغاتی, آنرا به‌/شخص/دیگری بدهند و/این همان چیزیستکه باید/بخواهید!

هرچقدر هدیه تبلیغاتی شما/بیشتر دست‌به‌دست بچرخد،/مخاطب بیشتری میبیننشون، هزینههای  شما/کمتر و لبخندتان/هم بازتر خواهدشد. این/واقعیته 62٪ کسانیکه هدیه تبلیغاتی دریافت/میکنند، قبل/اینکه دورشون بندازند، به‌شخص/دیگری/میدهند (موسسه Advertising Specialty).

درنظر بگیرید/که:

به 1 نفر هدیه تبلیغاتی داده/شده.

او هدیتونو در/معرض دید 100 نفر قرار/میدهد.

اگرشما 100 هدیه تبلیغاتی هدیه دهید/وهرکدامشان،حدود 100بار دست‌به‌دست شوند، 1000000 بازده خواهید/داشت!

ما/بهش میگیم تبلیغات فوق/العاده موثر!

8- محدودنشدن به‌فقط/یک/مخاطب هدف

دیده/شدن بیشتر= کسب و کار /بیشتر.

همه/ما در/مورد/مخاطب چیزهایی شنیده/ایم و میدانیم. اما/چیزیکه اغلب/بهش فکر نمیکنیم این/احتماله مشتری عالیمان، خارج مرزهای فعلی باشد.

هدایای تبلیغاتی به‌دلیل/قابلیت جابجایی/هیچ محدودیت جغرافیایی/و/یا جمعیتی ندارند، کالاهایی مانند درایوهای  USB، تیشرت و/خودکار، توانایی رسیدن به‌‌بسیاری/افراد دارند/که/شانس تبلیغشون مقدور نیست.

9- فروش/بیشتر، تولید/یشتر

یک خودکار ساده میتواند/دلیل بزرگترین مشتریتان باشد.

تمام/هدف تبلیغات, تولید/درآمد/شرکت شماست. نکته فوق.العاده، کاریست/که برایش طراحی شده/اند!

دانشگاه بیلور/طی/مطالعه/ به‌این نتیجه/رسید، فروش شرکتهایی/که کارشناسان فروش آنها/از یک هدیه استفاده/کرده/بودند، 22٪ بیشتر/از/کسانی/بود/که هدیه تبلیغاتی ُ استفاده نکرده/بودند.

هدایای تبلیغاتی مطابق/میزان/بالای/درمعرض دید/قرار/گرفتنشان، وابستگی مثبتی نسبت‌به شرکت/شما ایجاد/میکنند و/میتواند/خیلی سریع محرک تولید/و/فروشتان بشند. یعنی/شما نسبت‌به شرکتی/که استفاده/نمیکند،بیشتر رجوع خواهید.داشت و به‌دلیل احساس/خوبیست/که درمخاطب ایجاد/میکنید!