انواع هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی با توجه به هدف استفاده, متریال یا زمینه کاری دسته‌بندی می‌شوند:

انواع هدایای تبلیغاتی خاص اداری ومدیریتی, هدایای تبلیغاتی دیجیتال, هدایای تبلیغاتی پارچه‌ای و پوشاک, هدایای تبلیغاتی خلاقانه, هدایای تبلیغاتی نمایشگاه وسمینار, هدایای تبلیغاتی پزشکی وسلامت

1- هدایای مدیریتی:

این دسته از هدایا برای مخاطبین خاص, مدیران, افراد با جایگاه ویژه ومشتریان با اهمیت در نظر گرفته می‌شوندو به همین دلیل، از نظر کیفیت, فرم وشکل در حالت نفیس, زیبا, با ارزش هستند.

ست مدیریتی به صورت ترکیبی از چند هدیه واز انواع متنوعی برخوردار است که با توجه به ارزش مالی به عنوان هدیه تبلیغاتی ارائه می شود.

رایج ترین روش برای برقراری ارتباط با مدیران شرکت‌های مشتری، هدیه دادن به آنان است.

خودکار تبلیغاتی, فلش تبلیغاتی, ساعت تبلیغاتی, ابزار چندکاره تبلیغاتی, کیف پول تبلیغاتی و… از انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه است که در این ست‌ها قرار می‌گیرندو ست مدیریتی دو تکه یا ست مدیریتی سه تکه را ایجاد می‌کنند.

ست اداری رومیزی با استفاده از چوب, چرم و فلز در رنگ‌ها وطرح‌های متفاوت وبا هماهنگی با میز و دکوراسیون کسب و کار شما عرضه می‌شوند.

در این زمینه، پک‌های آماده 5 تکه تا 13 تکه متشکل از چوب وفلز در رنگ‌بندی مختلف را می‌توان به عنوان ست‌های رومیزی کارمندی وست‌های اداری رومیزی چوب وفلز 5 تکه یا 6 تکه یا ست تک پلاستیکی دارای دفتر تلفن را می‌توان به عنوان ست رومیزی ارزان قیمت انتخاب کرد.

از آنجا که خودکار, خودنویس و روان نویس تبلیغاتی می‌توانند به عنوان یک ابزار کاربردی وقابل حمل در تمامی جلسات وامور روزمره نزد مخاطبان شما باشند، به همین دلیل از پر کاربردترین ابزارهای تبلیغاتی برای کسب و کار شما به حساب می‌آیند.

از ویژگی‌های مهم این نوع هدایا، قابلیت حک وچاپ روی بدنه است که باعث ماندگاری نام تجاری برند شما در ذهن مخاطبین می‌شود.

با شروع یک سال جدید، کسب و کارهای پیشرو وخلاق فرصت تبریک وتهنیت را غنیمت شمرده واز آن به عنوان بهترین زمان برای شناساندن برند خود استفاده خواهند کرد.

به جرات می‌توان سررسید یا سالنامه را به عنوان یکی از مفیدترین وموثرترین کالاهای تبلیغاتی برشمرد.

2- هدایای الکترونیکی:

 امروزه با پیشرفت بشر در تکنولوژی وساخت وسایل دیجیتال, هدایای الکترونیکی از پرطرفدارترین هدایای تبلیغاتی هستند.

این دسته شامل جدیدترین کالاهای الکترونیکی با قابلیت چاپ اختصاصی می‌باشد.

با توجه به لزوم اشتراک اطلاعات بین افراد، فلش مموری به عنوان یکی از آسان‌ترین روش‌ها، به عنوان هدایای تبلیغاتی الکترونیکی برای تبلیغ برند شما مورد استفاده قرار می‌گیرد وشامل انواع زیر می‌باشد:

  • فلش مموری اختصاصی
  • فلش مموری کریستالی
  • فلش مموری کارتی
  • فلش مموری چرمی
  • فلش مموری خودکار
  • فلش مموری فلزی
  • فلش مموری چوبی
  • فلش مموری لاکچری
  • فلش مموری OTG

پاور بانک که بیشتر به عنوان هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی برای جذب مشتریان ارائه می‌شود، یکی از بهترین و خلاقانه‌ترین وسایل برای جذب مشتری‌های بیشتر برای کسب و کار شما می‌باشد.

زیرا با گسترش روز افزون استفاده از تلفن‌های همراه هوشمند، استفاده از پاور بانک نیز برای شارژ باتری آنها، رونق بسیاری پیدا کرده است.

چاپ لوگوی شما بر روی پاور بانک به علت استفاده مداوم از این وسیله علاوه بر جنبه تبلیغاتی، می‌تواند نام شرکت شما را همیشه در خاطر مشتری محفوظ نگه دارد.

اسپیکرهای قوی، باندهای اکتیو و پسیو، میکروفن‌های فوق‌العاده، اسپیکرهای قابل حمل بینظیر، تنها بخشی از اسپیکرهای تبلیغاتی هستند.

کافیست مقداری قیمت محصول را چشم پوشی کنید تا برترین اسپیکر کامل قرن را در دستان خود حس کنید.

امروزه كار با کامپیوتر بدون موس تقريبا غير ممكن است. بنابراين موس تبليغاتى به يكى از كاربردی‌ترين هداياى تبليغاتى تبدیل شده است.

اين دسته شامل با كيفيت‌ترين انواع موس اپتيكال بی‌سيم بلوتوث وبا سيم و امكان چاپ و تبليغات اختصاصى بر روى بدنه می‌باشد.

یکی از وسایل جانبی کاربردی تلفن‌های همراه، هندزفری و هدست می‌باشد. از آنجایی که کاربردهای متفاوتی می‌توان برای این وسایل ارتباطی صوتی برشمرد، بنابراین بستر مناسبی را جهت تبلیغات وارائه به عنوان هدایای تبلیغاتی فراهم آورده‌اند.

جدیدترین مدل‌های هندزفری با قابلیت ارتباط بلوتوث و بی‌سیم ارائه می‌شوند که این مورد قابلیت‌های متفاوتی اعم از فرمان‌های دریافت وقطع تماس، پلی موزیک و… در قالب دکمه ویا فرامین لمسی به هندزفری و هدست اضافه می‌کند.

انواع دستبند هوشمند با آخرین تکنولوژی روز و امکانات مختلف اعم از نظارت بر فعالیت‌ها و خواب، اتصال به انواع تلفن‌های هوشمند از طریق بلوتوث نوع 4، صفحه نمایش لمسی وهمچنین مقاوم در برابر نفوذ آب می‌باشند.

انواع شارژر فندکی یا کار شارژر با قابلیت اتصال به فندک ماشین. دارای خروجی usb با قابلیت شارژ انواع دستگاه‌های همراه اعم از موبایل و تبلت؛ همراه با چاپ و لیزر لوگوی اختصاصی بر روی محصول نیز از جمله محصولات مرتبط با هدایای دیجیتال می‌باشد.

3- هدایای تبلیغاتی خلاقانه:

 هدایای تبلیغاتی خلاقانه یکی از اثرگذارترین روش ها برای تجارت های محلی بشمار میروند.

هزینه هدایای تبلیغاتی خلاقانه در مواردی چندان سنگین نبوده وتجارت های محلی و کوچک توان انجام آنرا دارند ولی شما میتوانید با استفاده از خلاقیت، هزینه هدایای خلاقانه خود را تا حد زیادی کاهش داده و اثرگذاری آن را افزایش دهید.

نقش ایده های خلاقانه در تبلیغات در انتقال سریع پیام به مخاطب موفق بوده و به نمونه های خوب و شایسته در صنعت تبلیغات تبدیل می شوند.

1- شکلات :

یکی از شاخص های یک تبلیغات موفق، ماندگاری تجربه و خاطره ای است که از شرکت یا سازمان شما در ذهن مشتری نقش ببندد و یا حتی به دیگران انتقال دهد. مخصوصا که آن را قبلا کمتر تجربه کرده باشد.

شکلات تبلیغاتی سفارشی با بسته بندی باندرول و تصویر لوگو، نام و شعار سازمانی شما را از جانب کسب و کار شما به کام و خاطر مشتری، تقدیم می کند و بعنوان هدایای تبلیغاتی خلاقانه می تواند یک حس بی نظیر را در نظر او از کسب و کار شما ایجاد نماید.

2- عطر وادکلن :

ادکلن تبلیغاتی ، ادکلنی است که از همان اسانسهای اورجینال در ایران مونتاژ می شوند و کیفیتی مشابه دارند، بر روی شیشه ادکلن ها لوگو و برند کسب و کار شما درج می شود.

ادکلن یا عطر تبلیغاتی را می توان در دسته هدایای تبلیغاتی خلاقانه قرار داد. عطر و ادکلن همیشه به عنوان انتخاب همه ی ما به عنوان هدیه بوده اند و انتخاب خلاقانه ای جهت مشتریان خود نیز می باشد.

4- هدایای همایش و سمینار:

 یکی از بهترین روش‌های تبلیغاتی برای هر شرکت یا سازمان، ارائه هدایا در نمایشگاه‌ها و مراسم‌های متفاوت به افراد و شرکت‌ها می‌باشد.

ارائه هدیه همچنین یکی از روش‌های مؤثر قدردانی و تشکر از مخاطبان و مشتریان شرکت ها و سازمان ها نیز محسوب می‌شود و نشان دهنده‌ی حمایت شما از آن ها می باشد.

ارائه هدایای تبلیغاتی خاص، به گونه‌ای که برخوردار از برند و لوگوی مجموعه‌ی شما باشد، اعتبار و میزان حرفه‌ای بودن سازمان یا شرکت شما را در اذهان عمومی افزایش خواهد داد.

1- کارت آویز  :

امروزه با پیشرفت بازاریابی و تبلیغات و جذب مشتری ، روش های مختلفی برای فروش کالا و معرفی برند وجود دارد.

بند آویز نمایشگاهی، آویز کارت پرسنلی، کارت شناسایی گردن آویز، آویز کارت با بند اختصاصی، بند آویز نمایشگاهی، نامهای دیگر  یک محصول بسیار پرکاربرد و مورد نیاز همیشگی است که برای همه شرکت ها و مراسم تشریفاتی مورد نیاز است.

در اغلب نمایشگاه ها همچین مواردی را دیده اید و چون در نزدیکی کاربران خود برای صحبت و معرفی قرار میگیرید، این کارت آویزها کاملا در ذهن  مخاطب نقش بسته و این محصول جزو اولین ویترینهای کسب و کار شماست.

2- فولدر و پوشه :

کیف سمینار و فولدرهایی که بیشتر در همایش‌های گوناگون علمی و نمایشگاه‌ها ارائه می‌شود. می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای تبلیغات شرکت شما باشد.

با طراحی یک لوگوی زیبا و طلایی بر روی فولدر  تبلیغاتی تیره، علاوه بر افزایش جذابیت هدایای تبلیغاتی ارائه‌شده، برند شرکتتان نیز به خوبی بر روی کیف قابل‌ مشاهده برای همگان خواهد بود.

3- تندیس :

تندیس در واقع هدیه و یادگاریست ملموس و قابل دوام برای یک دستاورد خاص که نشان دهنده شایستگی فرد دریافت کننده است.

تندیس ها اغلب برای رویدادهای ورزشی، همایش ها ، جشنواره ها و نمایشگاه ها اعطا می شوند و با متریالهای با دوام (مانند چوب، فلز یا سنگ و پلکسی ) ساخته شده و در جایگاه تبلیغاتی خاصی قرار دارند.

4- بج سینه :

بج سینه همان اتیکت سینه یا نشان سینه نمادیست چشمگیر برای همبستگی و وابستگی افراد به سازمان، گروه ها، نهادها و کسب و کارها و امروزه جهت معرفی سازمانی که یک شخص در آن مشغول به فعالیت است شناخته می شود.

به این صورت که لوگوی کسب و کار معمولا روی لباس پرسنل خود نصب کرده و نشان دهنده عضویت در آن سازمان یا رویداد خاص می باشد

5- لوح تقدیر

5 – هدایای پارچه ای و پوشاک :

هدایای تبلیغاتی پارچه ای نمادی از خدمات کسب و کار شما می‌باشند. با طراحی هدایای اختصاصی و خلاقانه، تصویری حرفه ای از برند شما در ذهن مخاطبان و مشتریان نقش می‌بندد.

1- تی شرت :

امروزه کسب و کارهایی که می‌خواهند شناخته بشوند ویا دارای نمایندگی های متعدد می باشند و یا  دارای ساختار یکسان هویت سازمانی باشند اقدام به تولید تیشرت تبلیغاتی می نمایند این نوع تبلیغات اثر بیشتری بر روی مخاطب می‌گذارد.

و همیشه برند شما را به یاد می ماند. محل درج لوگو بر روی این هدیه‌ به نحوی است که در دید قرار داشته باشد.

2- کلاه :

بسیاری از ما در طول زندگی خود به شکل‌های مختلف از کلاه استفاده کرده‌ایم، بدون اینکه توجهی به نوشته‌ها و طرح‌های چاپ شده بر روی آنها داشته باشیم؛ این‌ها همان کلاه تبلیغاتی هستند که به یک ابزار مهم در بازاریابی تبدیل شده‌اند.

کلاه تبلیغاتی یه کلاه معمولی ساخته شده از مواد مختلف است که امکان چاپ کردن نوشته‌های تبلیغاتی و یک برند خاص بر روی قسمت‌های مختلف آنها فراهم شده است.

چاپ تبلیغات در قسمت پیشانی و بر سمت نقاب کلاه رواج بیشتری دارد و معمولاًشرکت‌های بازاریابی و تبلیغاتی از این قسمت بیشتر استفاده می‌کنند.

3- لباس کار:

لباس های کار یک وسیله ی تبلیغاتی و بازاریابی پر بازده برای شرکت ها و سازمان های تازه تاسیس محسوب می شود . بسته به نوع کسب و کار ، لباس ها در معرض دید عموم قرار می گیرند و ذهن بینندگان را به کنکاش وادار می کند.

لباس های کار تبلیغاتی می توانند شروع کننده ی مسیر بازاریابی شرکت شما باشند و در کنار سایر ابزارهای تبلیغاتی شما استفاده شوند.

4- آفتابگیر:

در روزهای گرم و آفتابی که حتی نمی خواهید لحظه ای در معرض نور آفتاب قرار بگیرید و هر لحظه از آفتاب فرار می کنید می توانید از آفتابگیر برای خودرو استفاده کنید. آفتابگیر تبلیغاتی نیز یکی از این وسایل مفید است.

این آفتابگیرها با آرم و لوگویی که بر رویشان چاپ شده است در پشت شیشه اتومبیل قرار می گیرند و بهترین تبلیغات برای کسب و کار شما می باشند. به دلیل این که این آفتابگیرها در بهترین نقطه دید قرار می گیرند، یک تبلیغات گسترده و مفید برای کسب و کار شما هستند.

5- روکش خودرو :

شما میتوانید از روکش خودرو بصورت تبلیغاتی استفاده نمایید و سطح گستره و وسیع آن به شما این امکان را می دهد تا فضای خوبی برای تبلیغ در اختیار داشته باشید .

6- زیرانداز :

از آنجایی که هدیه دادن همواره به عنوان یکی از روش های جلب نظر و وفاداری مشتریان بوده است، زیرانداز تبلیغاتی یکی از روش های هوشمندانه تبلیغات خواهد بود.

زیرا اهدای یک هدیه تبلیغاتی مناسب علاوه بر تبلیغ نام و برند ، می تواند به عنوان پاداشی برای حسن توجه و انتخاب توسط مشتریان باشد.

اصولا محصولات تبلیغاتی پارچه ای کاربردی بوده و با استفاده شخص هدیه گیرنده می توانند مبلغ کسب و کار شما برای اطرافیان باشند.

7- چتر :

در چترهای تبلیغاتی امکان چاپ لوگو بر روی چتر به صورت تمام رنگی فراهم می باشد. چترها به همراه کاور و با کیفیت مناسب تولید و عرضه می گردند و توصیه میگردد این هدیه تبلیغاتی رات در شهرهای پر باران استفاده نمایید.

8- پرچم :

پرچم تبلیغاتی یکی از معدود روش هایی است که پیام تبلیغاتی سازمان را انتقال میدهد, در واقع پرچم یک نماد است که میتواند پیام را به مخاطبان خود انتقال دهد.

امروزه پرچم تبلیغاتی یکی از پر اهمیت ترین روش های تبلیغاتی است و جهت یکسان سازی ساختار هویت سازمانی کسب و کارها و دکوراسیون داخلی شرکتها و برندها مورد استفاده قرار می گیرند و کمتر به عنوان هدیه با مخاطب داده می شوند.

9- حوله :

حوله  تبلیغاتی یک راه بسیار عالی برای بازاریابی کسب و کار می باشند که امروزه در اصناف مختلف مشاهده می شوند. دلیل این راه عالی هم ضرورت درج نام تجاری شرکت ها بر روی حوله های تبلیغاتی است.

حوله های تبلیغاتی یک نوع بازاریابی ظریف و موثر می باشند بدون اینکه مشتری را تحت فشار برای خرید قرار دهند. از طرفی هم حوله یک نقش ضروری در خانواده دارد و اهدای آن به مشتری باعث می شود تا همیشه در ذهن خود جایی برای کسب و کار شما داشته باشند.

10- ساک دستی پارچه ای :

بعد از این که هدایای تبلیغاتی مشتریان در بسته‌بندی‌های زیبا و جذاب آماده ارسال شد. شما می‌توانید این بسته‌بندی‌ها را درون ساک‌های زیبا و جذاب طراحی‌شده شرکت قرار دهید.

استفاده از ساک در محل‌هایی مانند نمایشگاه‌ها، علاوه بر راحت‌تر کردن حمل هدیه می‌تواند تبلیغات گسترده‌ای را نیز در بین افراد حاضر در نمایشگاه برای شرکت شما در پی داشته باشد.

6- هدایای فرهنگی:

هدایای تبلیغاتی فرهنگی ارائه شده برای مشتریان، بسته به نوع همکاری شما با مشتری متفاوت خواهد بود. معمولاً برای مشتریانی که دارای مدت زمان همکاری بیشتری با شرکت هستند، هدایای تبلیغاتی خاص‌تری با طبقه‌بندی نفیس تر ارائه می‌شود؛

اما برای مشتریان جدید شرکت ارائه یک هدیه تبلیغاتی معمولی تر، می‌تواند مشتری را برای ادامه فعالیت با شرکت بیشتر ‌ترغیب کند. در ادامه برخی از هدایای تبلیغاتی در حوزه فرهنگ جهت ارائه به مشتریان معرفی‌شده است.

1- لوازم التحریر اختصاصی :

لوازم التحریر تبلیغاتی با کیفیت تولید کشور عزیزمان میتواند جایگزین بسیار مناسب کالاهای وارداتی برای هدایای تبلیغاتی بی کیفیت چینی گردد . ایت دسته از هدایا به اقسام زیر دسته بندی می گردند :

  • دفاتر تبلیغاتی
  • مداد رنگی تبلیغاتی
  • بسته های بلیستری
  • پاک کن تبلیغاتی
  • خودکارهای تبلیغاتی
  • جامدادی تبلیغاتی
  • مدادهای تبلیغاتی
  • تراشهای تبلیغاتی
  • خطکش های تبلیغاتی
  • پاستل تبلیغاتی

2- صنایع دستی :

هداياي صنایع دستی با کیفیت و نفیس تولید کشور عزیزمان میتواند جایگزین بسیار مناسب کالاهای وارداتی برای هدایای شما در جشن ها ، مراسم ها ، سمینارها و نمایشگاها گردد.

هداياي صنايع دستي ويژه سازمانها و شركتها براي معرفي كسب و كار شما در بسته بندي هاي خاص ، استندها ، جعبه هاي شكيل و سنتي و … ارائه مي گردد و بطور کلی به صورت زیر تقسیم بندی می گردند :

  • میناکاری
  • خاتم کاری
  • کاشی ، سرامیک و سفال
  • معرق کاری
  • فیروزه کاری
  • قلم زنی

3- محصولات چرمی :

یکی از بهترین گزینه ها برای هدایای تبلیغاتی نفیس و ماندگار محصولات چرمی است که به دو دسته چرم طبیعی و چرم مصنوعی تقسیم می شوند و البته تشخیص چرم طبیعی از چرم ساخت دست انسان در برخی موارد بسیار دشوار است.

چرم طبیعی بسیار گرانتر از چرم مصنوعی است. برخی از کالاهای چرمی اگر با چرم اصل تولید شده باشند، معمولاً دارای شناسنامه بوده که اطلاعات مربوط به کالا در آن‌ها درج شده‌است. این نوع محصولات در ایران معمولا به صورت زیر دسته بندی می گردند :

  • کیف دستی مردانه :

برخی از شرکت‌های مطرح جهت نشان دادن میزان ارزش مشتری، کیف‌های چرمی زیبا را برای مشتری‌های خاصشان ارسال می‌کنند.

کیف چرمی که برای نگهداری اسناد، مدارک و پول به طور مکرر در طول روز مورد استفاده قرار می‌گیرد، علاوه بر ایجاد احساس رضایت خاطر بیشتر مشتری هنگام استفاده، می‌تواند تبلیغات شرکت شما را نیز به خوبی بر قسمت رویه خود به نمایش بگذارد.

  • کیف دستی زنانه
  • ست مردانه
  • ست زنانه
  • کیف پاسپورتی
  • دستبند چرمی
  • کمربند
  • کیف پالتویی مردانه
  • کیف آرایشی زنانه
  • کیف جیبی مردانه
  • کیف جیبی زنانه
  • کوله پشتی

7- هدایای پزشکی و سلامت:

امروزه کسب و کارها با در نظر گرفتن هویت و اهداف سازمان ها و نیاز و سلایق مخاطبانشان، بازار متنوع محصولات و هدایای تبلیغاتی را جستجو کرده تا بهترین ست های هدیه و همچنین تک محصول های مناسب را ارائه دهند. 

گروه پزشکی و سلامت اخیرا بازتاب بسیار خوبی نزد مخاطبان داشته است زیرا این دسته هم کاربردی هستند و هم خلاقانه.

1- دستگاه تست قند

2- دستگاه بخور سرد

3- دستگاه فشارخون

4- ترازو

5- ماساژور

6- نخ دندان تبلیغاتی

8- هدایای ابزار کاربردی:

 ابزار تبلیغاتی و جعبه ابزار تبلیغاتی، هدیه ایی بی نظیر و کاربردی است، هدیه تبلیغاتی که در هنگام نیاز برای کمک و انجام کارها در کنار مخاطبان قرار گرفته و تاثیر و ماندگاری فوق العاده ایی را در ذهن آنها بوجود می آورد.

بسته بندی و طراحی زیبا و کم حجم، استفاده از بیشترین کارایی و تعداد ابزار در کمترین فضا و ماندگاری بسیار طولانی و کاربردی بودن، از مزایای این هدایای تبلیغاتی است که در بین هدیه دهندگان محبوبیت بالایی ایجاد کرده و این هدیه را در زمره هدایای تبلیغاتی نفیس و خاص به شمار آورده است.

1- جعبه ابزار تبلیغاتی

2- متر تبلیغاتی

3- چکش

4- چندکاره

5- جعبه کمکهای اولیه تبلیغاتی

9- هدایای دکوراسیون و منزل :

1-  ماگ و لیوان :

امروزه کمتر کسی وجود دارد که از ماگ های زیبا و جذاب برای نوشیدن چای یا قهوه در طول روز استفاده نکرده باشد. یک ماگ زیبا و خوش‌رنگ، می‌تواند به عنوان یک هدیه تبلیغاتی خاص و منحصربه‌فرد برای مشتریان همیشگی شما در نظر گرفته شود.

استفاده از ماگ های تبلیغاتی این امکان را فراهم می کند که مشتری بارها و بارها برند شما را در طول روز هنگام نوشیدن چای مشاهده کند .

2- بشقاب

3- زیر لیوانی

4- زیربشقابی

5- فلاکس و قمقمه

6- تابلو دیواری

7- تابلو رومیزی

8- شید

10- هدایای چوبی :

1- ساعت چوبی رومیزی

2- ساعت چوبی دیواری

3- ست رومیزی بامبو

4- نگهدارنده موبایل

5- تقویم رومیزی چوبی

6- تابلوهای دیواری چوبی

7- جعبه پذیرایی و جعبه جواهرات

11– هدایای عمومی :

1- پیکسل تبلیغاتی

2- خوشبو کننده ماشین

3- موس پد

کاربرد هدایای تبلیغاتی

 – شما با عرضه تبلیغات، کالا و خدمات خود را به آنها معرفی میکنید

– با ارائه هدایای تبلیغاتی شما به مشتریان یادگاری های کاربردی را هدیه می دهید

– هدایای تبلیغاتی یکی مهمترین عوامل جلب توجه مشتری است که می تواند اثر زیادی در بخاطر سپردن محصول یا خدمات داشته باشد

– درصد بسیار بالایی از هدایای تبلیغاتی برای قدردانی از مشتریان یا همکاران بکار می رود

– ارائه هدیه ای خلاق که مخاطب را به هیجان آورد باعث خوشنودی مخاطب و پیدا شدن نگرش مثبت نسبت به تبلیغ کننده در او می گردد

– این محصولات برای تبلیغ یک شرکت، عنوان تجاری یا رویدادی در یک نمایش تبلیغاتی یا کنفرانس داده می شود و بخشی از رقابت عظیم بازایابی است.

– رساندن پیام کسب و کار خود با محصولات تبلیغاتی

– احساس بهتر مشتریان با محصولات تبلیغاتی

– جذب مشتری بالقوه و سپس تبدیل آن به یک مشتری وفادار

چاپ بر روی هدایای تبلیغاتی

 شاید روزی که برای نخستین بار در زمان انتخابات جرج واشینگتن در سال 1789 هدایایی در میان مردم توزیع شد را بتوان به عنوان نقطه شروع برای استفاده از کالا و محصولات برای تبلیغ دانست.

از آن موقع تا به امروز، به صورت سازمان یافته و هدفمند با ایجاد بخش بازاریابی، موضوع هدایای تبلیغاتی پیگیری شده است.

همه روزه شاهد شیوه های نوین و جالب، برای تبلیغات و کادو تبلیغاتی که پیام، نماد و یا شعار شرکت رادر میان مردم ماندگار می کند، هستیم. چاپ کهن شامل دسته های متنوع هدایای تبلیغاتی خاص،ارزان، خلاقانه،جدید می باشد.

 هدایای تبلیغاتی با توجه به نوع شرکت و سازمان، فرهنگ ، آداب و رسوم و حتی موقعیت جغرافیایی هر منطقه می تواند متفاوت باشد. 

هدایا ی تبلیغاتی خاص می تواند در همایش ها و مناسبت هایی از قبیل پیشرفت و توسعه شرکت، نمایشگاه ها وهنگامی که شرکت ها محصول جدیدی تولید می کنند و مراسمی از این دست در اختیار افراد و موسسات دیگر قرار بگیرد.

 

دسته‌ها: news

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *