تبلیغات برتر جهانی – بخش اول

تبلیغات برتر جهان

اجرای پروژه های برتر تبلیغاتی توسط شرکتهای معتبر جهانی تجارب و درسهای جالبی رو ایجاد کرده که پرداختن به این موارد خالی از لطف نیست. خوبه که در تبلیغات کسب و کار به این موارد دقت بشه.

1- تبلیغات اجتماعی

Concept (مفهوم) : رعایت بیشتر قوانین. Slogan (شعار تبلیغاتی) : IN TOWN , CAR ACCIDENTS DON’T JUST HAPPEN TO CARS. Technique (روش و تکنیک) : همانند سازی. توضیح : در هنگام تصادف ، فقط اتومبیل ها آسیب نمی بینند.

________________________________________________________________________

2- دستمال سفره Scott

Concept (مفهوم) : بالاترین میزان جذب روغن. Slogan (شعار تبلیغاتی) : Gets Rid of Oil Effectively. Technique (روش و تکنیک) : همانند سازی (لباس و پارچه ایی که چلانده شده). توضیح : در هنگام آشپزی پس از سرخ کردن مواد با استفاده از دستمال تا حد ممکن روغن اضافی باقیمانده به آن مواد را میگیرند.

_______________________________________________________________________

3- لوازم موسیقی Gibson

Concept (مفهوم) : نهایت قدرت. Slogan (شعار تبلیغاتی) : Welcome to ground zero. Technique (روش و تکنیک) : استفاده از تصاویر حک شده در ذهن (انفجار اتمی – تاریخی)

________________________________________________________________________

4- پودر شوینده Ariel

Concept (مفهوم) : پاک کنندگی بسیار قدرتمند. Slogan (شعار تبلیغاتی) : Bright White , So Powerful. Technique (روش و تکنیک) : اغراق و طنز. توضیح : تبلیغ اول (آنقدر پاک میکند که حتی سایه هم ندارد). تبلیغ دوم (هر لکه ایی از آن می ترسد)

_______________________________________________________________________

5- باغ وحش بوینوس آیرس

Concept (مفهوم) : کانگوروی باغ وحش رسیده. Technique (روش و تکنیک) : طنز. توضیح : ایجاد جذابیت برای جذب بازدیدکنندگان بیشتر

________________________________________________________________________

6- اسفنج

Concept (مفهوم) : جذب کننده آب فوق العاده. Slogan (شعار تبلیغاتی) : Super Absorbent. Technique (روش و تکنیک) : اغراق و بزرگنمایی

________________________________________________________________________

7- قهوه Seattle’s Best

Concept (مفهوم) : بزرگترین ایده ها هنگام خوردن قهوه ما خلق شده اند. Technique (روش و تکنیک) : اغراق / پیوند با مفاهیم بزرگ. توضیح: در پوستر اول فرمول نسبیت انیشتن E=mc2 و دومی شعار معروف نایک Just do it

________________________________________________________________________

8- آدامس

Concept (مفهوم) : به اندازه مسواک برای دندان و دهان مفید است. Technique (روش و تکنیک) : ایجاد ارزش

_______________________________________________________________________

9- سس تند HEINZ

Concept (مفهوم) : تندی در حد سوزاندن. Technique (روش و تکنیک) : اغراق

________________________________________________________________________

10- مسواک Aquafresh

Concept (مفهوم) : بسیار انعطاف پذیر. Technique (روش و تکنیک) : طنز و اغراق

هدایای تبلیغاتی | بازرگانی دشتبان

فروشگاه دیجی تحریر

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *