روشهای متنوع و مفید تبلیغاتی برای پیشبرد اهداف کسب و کار
وقتی یه کسب و کار جدید راه اندازی میشه، برای پیشبرد اهدافش میشه از روش های متنوع و شیوه های مفید استفاده کرد.
1- روش تعمیم با زرق و برق
بین یك صفت مثبت و خوب با چیز دیگری كه معرف خوبی، درستی، پاكی و نظایر آن است پیوند و از كلمات با ارزش و جذابی نظیر كره طلایی، شامپو معجزه گر و … استفاده شود.
2- روش انتقال
تفویض و انتقال اقتدار و اعتبار چیزی محترم بر چیز دیگری كه مورد اعتماد همگان است.
3- شهادت
واداشتن شخصی محبوب یا منفور به اظهار نظر درباره درستی یا نادرستی یك فكر یا برنامه یا شخص.
4- روش توده پسند
خطیب یا اغواگر میكوشد مخاطبان خود را متقاعد سازد كه نظریات و اندیشههای او برخاسته از مردم كوچه و بازار است.
5- روش تظاهر به یكپارچگی
مجری تبلیغات، با توسل به گرایش مردم از دنباله روی استفاده میكند زیر ا بسیاری از مردم پیوسته میخواهند در اكثریت قرار بگیرند نه در اقلیت. برای همین تبلیغاتچی میگوید همه مردم با ما هستند.
6- روش هجوم برای سوار شدن به واگن
نوعی ایجاد مسابقه میان مردم است و در این روش جوهر تكنیك عجله كن تا به واگن برسید، میباشد.
7- روش پنهان و آشكار هدف تبلیغ
در این روش، تبلیغکننده هدف خود را بر خلاف سایر روشها پنهان نگاه داشته و به طور غیرمستقیم عمل میكند تا اینكه زمینهای مناسب برای علنی شدن تبلیغ به وجود آید.
8- روش ضد تبلیغ
مجری تبلیغات میكوشد فرازهایی از مطالب دشمن را در مورد خود به دلخواه گزینش كند و سپس با استدلال و منطقی قویتر از استدلال طرف مقابل آن را نفی نماید.
0 دیدگاه