روشهای متنوع و مفید تبلیغاتی برای پیشبرد اهداف کسب و کار

وقتی یه کسب و کار جدید راه اندازی میشه، برای پیشبرد اهدافش میشه از روش های متنوع و شیوه های مفید استفاده کرد.

1- روش تعمیم با زرق و برق

بین یك صفت مثبت و خوب با چیز دیگری كه معرف خوبی، درستی، پاكی و نظایر آن است پیوند و از كلمات با ارزش و جذابی نظیر كره طلایی، شامپو معجزه گر و … استفاده شود.

2- روش انتقال

تفویض و انتقال اقتدار و اعتبار چیزی محترم بر چیز دیگری كه مورد اعتماد همگان است.

3- شهادت

واداشتن شخصی محبوب یا منفور به اظهار نظر درباره درستی یا نادرستی یك فكر یا برنامه یا شخص.

4- روش توده پسند

خطیب یا اغواگر می‌كوشد مخاطبان خود را متقاعد سازد كه نظریات و اندیشه‌های او برخاسته از مردم كوچه و بازار است.

5- روش تظاهر به یكپارچگی

مجری تبلیغات، با توسل به گرایش مردم از دنباله روی استفاده می‌كند زیر ا بسیاری از مردم پیوسته می‌خواهند در اكثریت قرار بگیرند نه در اقلیت. برای همین تبلیغاتچی می‌گوید همه مردم با ما هستند.

6- روش هجوم برای سوار شدن به واگن

نوعی ایجاد مسابقه میان مردم است و در این روش جوهر تكنیك عجله كن تا به واگن برسید، می‌باشد.

7- روش پنهان و آشكار هدف تبلیغ

در این روش، تبلیغ‌کننده هدف خود را بر خلاف سایر روش‌ها پنهان نگاه داشته و به طور غیرمستقیم عمل می‌كند تا اینكه زمینه‌ای مناسب برای علنی شدن تبلیغ به وجود آید.

8- روش ضد تبلیغ

مجری تبلیغات می‌كوشد فرازهایی از مطالب دشمن را در مورد خود به دلخواه گزینش كند و سپس با استدلال و منطقی قوی‌تر از استدلال طرف مقابل آن را نفی ‌نماید.

هدایای تبلیغاتی | بازرگانی دشتبان

فروشگاه دیجی تحریر
دسته‌ها: article

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *